13 November 2010

director meeting ~ 5 Nov 2010


*image digoogle*

ni lah salah satu sebab yang sayee ske tupperware. 

selain dari cek yang sayee dpt tiap2 bulan tu,
tupperware suke bagi free gift and door gift yang nikmat!!

jumaat lepas, sempena diwali Mailina Business Centre buat satu meeting antara directors. makbonda kan baru saje rank up jadi director bulan nov ni. ni kira first meeting lah. dan ada buat celebration jugak untuk new rank up directors. sayee pun pegi nak temankan mak. sepatutnye sayee belom layak sbb sayee baru Director in Qualification (DIQ) saje. means, sayee tgh berusaha gigih nak rank up ke director on 1st Jan 2011. insyaAllah.

masa directors meeting tu, ada buat game. tujuan game ni ialah untuk sesi pengenalan. ye lah, orang-orang yang dtg bukan dari kuantan saje. ada dari jengka (makbonda) dan ada jugak dari dungun dan kuala terengganu. org tganu tu dtg sini sbb dia adalah dibawah organisasi Mailina, harus lah dtg ke kuantan kan wpun kat tganu ada jugak BC sendiri.

ok, berbalik pada topik game tadi. game tu simple aje. setiap seorang diberi satu tumbler seperti di atas. 1 je bukan sepasang ye. bila mereka kira, setiap orang kena bukak tumbler tu dan amik kertas. kat kertas tu ada tulis nama. so, u cari lah pemilik nama indah itu. dan beri tumbler tadi kat dorg. setiap orang mesti dpt satu tumbler. dan dlm tumbler tu ada hadiah istimewa dari las vegas. nnti ada gambar, sayee update ye.

masa VIP celebration 17okt dlu, sayee dah dpt sepasang tumbler ni. tapi ingt tak masa event kat MS garden sayee dpt yang kaler merah. maka, sayee pun bagi tumblers sepasang tu kat saril n shima. sbb shima ikut sayee masa g celebration tu. yang sayee dpt jumaat lepas tu yang gambar lelaki. terus abg abdul kata tumbler tu dia punye. "ok, amik lah abang... mmuaahhh..."

ini adalah gambar ketika VIP celebration. image from kneeta's FB.
disclaimer: gambar dikecilkan kerana ku tak sanggup nak tgk diriku yang gemok tak hengat!!!


ni pulak masa sign up nak buat DIQ untuk bulan nov.


No comments:

Post a Comment

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads