08 November 2010

ENTRY QUICK ONE..!

this is quick one. nak update jugak sbb smlm tak sempat langsung. hari ni pun maseh sebok dengan keje opis. dan sekarang maseh belom balik umah. entry fresh dari opis, bukan auto publish. tapi dah smpi petang maseh belom satu pun terkeluar dari blog ku, maka ku gagahi jua untuk publish kan ini.

arini abg abdul ada interview. alhamdulillah, rezeki kami berdua. peluang lebey cerah slps ni insyaAllah. rezeki terus dimurahkan oleh Allah SWT. hambaMu ini bersyukur, amat-amat bersyukur Ya Allah. alhamdulillah. abg abdul terlalu gembira dan happy sangat. maka, mlm ni lepas balik dari keje lebey masa ni, dia nak belanja sayee sempena dpt keje baru yang dia sangat nanti2kan. pre-celebration katanya. yeay, sayee tumpang gembira, dan sayee tumpang rezeki dia. hehehehe. sekali lagi hambaMu ini bersyukur.

tapi, bila kita gembira kita tak bole lupakan yang sedang berduka. arini, masa yang lebey kurang sama dengan abg abdul interview ptg td, jiran mak sayee kat jengka pergi mengadap Penciptanya. Innalillah........ along kata sbb dia kekurangan oksigen. macam oksigen tak sampai ke otak. sudah sampai masanya. kita yang hidup ni, belom tau bila. entahkan esok entahkan lusa. mudah2an roh nya ditempatkan dlm golongan orang2 yang beriman. semoga dikurangkan azab dan seksa kubur kepadanya.

ok, entry my weekend will come out very soon. tunggu..............


~~oh, kena tambah dengan entry pre-celebration plak lah lepas ni. insyaAllah. tunggu ye...



2 comments:

  1. Mudah-mudahan ada rezeki abg (adik) abdul ke keje baru. hehehe...

    ReplyDelete
  2. kjue, adik abdul kjue tu dah dpt keje tu. start senin. 15 nov. best2.. :D tq... doakan rezeki seme orang murah2.. amin...

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads