10 August 2010

the time to..........

*ini adalah entry ringkas di kala tgh menunggu nak attach file excel dlm email*


pejam celik pejam celik. dah sampai ke bulan 8 dah tahun 2010 ni. syukur, maseh bole menunaikan ibadah puasa, ibadah terawih, ibadah sahur dll. 


untuk sayee plak, tahun ni adalah tahun pertama puasa dan terawih dan bersahur dan berbuka puasa dengan abg abdul sebagai suami isteri. alhamdulillah. and soon beraya pertama sebagai suami isteri. debar sebenarnya. biasa kot kan, ape2 yang pertama kali kita nak buat, mesti rasa nak buat yang terbaik kan. ape2 yang kita berazam nak buat yang terbaik mesti kita debar-debar kan? (cthnye time exam, kita nak buat terbaik for sure ar berdebar2).


azam sayee nak masak untuk abg abdul for both sahur n breakfasting. insyaAllah. opis sayee bg pelepasan balik awal dalam bulan puasa ni (biasa 530 ptg, skang 430 ptg). kalau bahan-bahan dah siap prepare lepas sahur mesti sempat kan?


sayee dah prepare menu siap2 untuk sebulan. supaya sayee tak membuang byk masa untuk pk ape nak masak ptg ni. berbulan-bulan dah sayee plan nak buat menu sebulan puasa ni. abg abdul kata sayee ni lucu. tapi sebenarnye ada ramai lagi orang yg buat mcm sayee kan? ehehhe.. ngaku je laaaa..


di kesempatan ini, sayee ingin memohon ampun dan maaf andai ada silap dan salah dengan anda, anda, dan anda ye. sayee ada baca, Rasulullah mendoakan umatnya yang bermaaf2an dengan ibu bapa, suami/isteri, dan orang-orang di sekeliling sebelum menjalani ibadah puasa. insyaAllah.



~~esok, 1 ramadhan 1431H. usia perkahwinan sayee 221 hari. ehehhe. sayangggg abg abdul.



No comments:

Post a Comment

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads