25 January 2011

meh la join, tak rugi punye..

as salam.

ini adalah entry memujuk dan merayu. untuk sekalian readers yang tak sanggup kena pujuk rayu, jgn baca smpi abis. ekekekee.

idok ler smpi begini nak memujuk merayu.

idok jugak begini. hehhee.

pic source, google


harini sayee nak kongsikan sikit maklumat untuk peminat-peminat tupperware yang belom join ahli. skang ni, kalau join untuk jadi ahli, dengan modal sebanyak rm 260.00 sahaja, korang bole dapat keahlian seumur hidup. bukan itu saje, dapat kit bag yang dlm tu ada barang tupperware worth rm 50.10. kiranye bayar ahli harga rm 9.90 je la kan... sbb nak join ahli sebenarnye rm 60.00 sahaja. yang rm260.00 tu kalau korangss nak join ahli dan beli barang. confius ker? tak kan?

ok, untuk pakej yang rm260.00 ni, korang akan dapat semua ni.

dlm kotak besar, dpt 12 barang semua di atas. harga sebenar rm317.00 tau.
jimat rm 117.00 kan??? ske tak?

ni plak barang yang berharga rm 50.10 tu.
dlm kit bag tu nnti ada lagi offer lain untuk ahli yang baru ni.


oleh itu, sape yang berminat, jgn la segan dan silu nak bgtau sayee ye. bole contact sayee di talian mudah ingat 016 986 2664 atau email kat aascs13@gmail.com

oh lupa plak. selain dr itu, korang akan dpt mystery gift berupa barangan tupperware jugak. mystery gift ni berubah mengikut keadaan. kalau reg skang, korangss bole dapat satu freezer mate medium yang bole masuk 7-8 ekor ikan saiz sederhana. menarik kan???


meh laaaa join beramai-ramai.... :D



No comments:

Post a Comment

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads