17 February 2011

aina kena cocok arini !!

aina dah kena cocok arini. utk sebulan. mummy Illa citer, dia jerit2 masa kena cocok tu tapi kejab je. hehe. gud gurl kan? lepas aina kena check2 seme, mummy Illa plak nak kena check. g dari pagi pun abisnye tghari jugak. lepas cocok, mummy Illa ajak wan g kedai moto je. dah bosan dok umah katanye. haish! x abis pantang lagi aina dah g jual moto tau. dah ler katil belom bawak lagi, main tdo atas setty je. sungguh la brutal budak tu. letak la kat mane2 pun, gerenti bole je dia tdo. ekekek.. brutal cam siapa? mesti la cam bonda kan? ;)

tadi call wan, dia kata ari ahad lepas aina cirit sbb mummy Illa mkn kerabu pegaga buh lada itam. cian budak tecik tu. tapi sakit perut pun maseh tak meragam. alhamdulillah. aina budak baik.... :D

gambar cilok dari FB abah aina**

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. You are invited! Jemput datang ke Qaiser's second bday party!

    Please come with ur family =)

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads