15 February 2011

aktiviti main belon di gelanggi

seperti yg dijanjikan arituh dlm entry gelagat anak sedare, arini sayee kuarkan entry budak2 ni main belon. mak2 sedarenye tumpang selox jugak. ekekeke. siap ada kesah bacang buat magic kuarkan belon dr mulot lagi. bacang hebat bacang hebat... kekekee...





 kenapa muka sayee camtu? sbb umairah suh bukak balik belon yg dah simpul, sbb nak kecikkan kan. sayee kata xleh. tu muka tgh berusaha nak bukak ler.




yg ni plak sbb ada belon yg dah pecah.. sayee yg jerit kuat. haishh!!







video
video ni plak utk tatapan cikna, pengubat rindu kat anak2 sedare dan kakak ipar ni.
sbb ada makndak je yg enterprem. ekekke.


6 comments:

  1. cik na yang ni pun nak sibuk gak...
    wah!seriusly saya rindu dengan rumah itu dan semua isi dalam rumah itu.
    nanti kak alifah kirimkan salam saya pada pakcik n makcik okes.:D

    ReplyDelete
  2. ok, insyaAllah nnti akak sampaikan.. bila nak dtg gelanggi lagi? hehehe...

    ReplyDelete
  3. arghhh...tidak..Mane belon Dear zaid??mane??mane??
    moto sape lak merah nyale tu??

    ReplyDelete
  4. haha. tu kena tanye nenek. akak xamik...

    motor tu kawan ayhchik punya. tumpang letak kat umah. sbb tuannye balik kampung.

    ReplyDelete
  5. "tak kira..zaid tggu gak belon kat post box..nak jugak..nak jugak.."
    zaid yang taip,bukan cikna tau..hukhuk

    ReplyDelete
  6. bacang yang pandai buat magic kuar belon ikut mulot. nnti zaid mintak ngn bacang ye dear.. jgn ngamok tau.. nnti ibu makin kurus plak... ;)

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads