16 May 2012

stok susu sayee

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

solleh maseh dimurahkan rezeki dengan susu sayee. syukur sangat2. mudah2an solleh membesar dengan sehat sentiasa. 

tadi pagi sebelom mak g opis, sayee baru susun stok susu sayee. sayee ni perah susu buat stok tapi bercampur2 storage nye. ada dalam botol, ada dalam plastik 5oz, ada dalam plastik 12oz. maka nak susun elok2 bagi jimat space freezer pun xdapat. oleh itu, sayee pun pos kan stok susu yang dalam botol ke peti aiskrim kat kedai moto mak sayee. hahahaha. jangan tibe2 ada org tanye brape sen sebotol aiskrim tu sudeh laaa...

ingt tadi nak amik gambar, tapi lupe plak. nnti nk mintak kakak sayee amikkan gambarnye la. sayee susun elok2 dalam tupperware besar. tupperware tu patutnye muat 25 botol, tapi sayee cuma letak 24 botol je. satu botol lagi tinggal untuk pasang pada pam. 25 je botol yang sayee ada. 7 botol set dengan pam medela harmony, 18 botol lagi sayee order jingle jungle dari fabulous mom.

setakat ni paling banyak skali perah pun dapat 6oz. alhamdulillah. sayee bersyukur sangat wpun dengki  jgak ngn org lain skali perah je dah 7/8 oz untuk sebelah. tapi kite mesti bersyukur kan supaya rezeki sentiasa ada.


No comments:

Post a Comment

LUAHKAN RASA ANDA DISINI

Related Posts with Thumbnails

ads